Crònica primer tri temporada 2016 a Blanes

Avui 24 d’Abril de 2016 inaugurem la temporada de triatló a Blanes, un triatló en format sprint (750mts natació + 20kms ciclisme + 5kms carrera a peu) al costat de casa, amb molt bona organització per part dels nostres companys del Triatló Blanes, amb un circuit de bici ràpid a 3 voltes amb 6 rampes curtes però intenses i un sector de carrera a peu planer passant pel port.

A les 9:30h sortida a l’aigua, m’he col·locat a la part esquerra deixant la 1a boia a la dreta, la natació és el meu punt fluix així que evito posar-me a la “rentadora” amb massa gent a sobre i m’asseguro nedar més tranquil, una natació per mi correcte, surto amb 12 minuts i 34 segons amb un bon grup, direcció a la T1 ràpida, adelantant alguns participants, el noeprè ha sortit ràpid ( quina il·lusió!), casc, dorsal, ulleres i surto ràpid de boxes, la pujada “al vuelo” perfecte, agafo velocitat i poc a poc poso sabates mentre adelanto a uns quants participants, la primera rampa puju de peu fort perquè davant hi ha un grup gran i l’aconsegueixo agafar, això ha permès rodar ràpid durant les 3 voltes, donant relleus i augmentant el ritme, hem agafat alguns grups més a davant i hem augmentat el nombre dins el grup, alguns han quedat darrera i hem seguit rodant fort,  un gel a la 3a volta part final abans de baixar cap a la T2, peus a fora ben preparats i baixo volant de la bici, una mitja de 34kmh és el que ha sortit als 20kms, arribo a la meva zona i…. ERROR DE NOVATO! 😀

–>Bambes noves de fa dues setmanes i jo sense els cordons elàstics…abans de sortir he intentat deixar-les més fluixes i  he provat que el peu entrés (així era abans…) abans d’arribar amb els peus inflats de pedalar, suats i enganxosos…aíxi que les bambes no entraven de cap manera…amb molta il·lusió les he hagut de descordar i cordar tardant un total de 2 minuts a la T2 quan normalment tardo 30segons…

Tot i el GRAN ERROR que no em perdono, he sortit el més ràpid possible amb forces i he pogut atrapar cap al km 4 al grup on he rodat amb la bici, acabant el sector de run amb una mitja de 3:56min/km (millorable durant la temporada) però content per ser el primer del 2016, i he arribat amb un temps de 1hora 8minuts, content però amb el sabor agre del petit gran error a la T2 que m’ha tret algun minutet…

Això acaba de començar i toca pensar en la temporada on intentarem participar en el TriCircuit (Arenys, Sant Pol, Vilanova i la Geltrú i Tossa), i també Santa Susanna i algun més per la zona per anar reduint el temps total.

Aquest any estic motivat per competir en curta distància, crec que, encara que no destaqui pels grans resultats (la gent de davant va moooolt ràpid en els tres sectors), em defenso millor en les cosetes curtes i intenses que en mitja distància (1,9+90+21) on normalment acabo força fos…

Així que em despedeixo de la primera crònica de la temporada, però no sense abans felicitar als meus companys que també han estat al Tri de Blanes amb grans resultats, destacant la gran natació d’en Busi i un molt bon sector de run, Marc apreta a la bici que et toca aguantar el grup on surts de l’aigua i animar al Pau Clarà que ha tingut un petit ensurt a l’aigua tot i que ja està recuperat i segur que amb ganes de seguir. Adrià, Cristian, Pau i Toni no m’oblido de vosaltres! Felicitats i a seguir

Seguim aprenent i millorant, amb molta il·lusió!

13041333_1543211872651150_6407593508191362515_o

Anuncios

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )