Crònica Duatló Sant Andreu de la Barca 15/11/15

Aquesta temporada introduïre com a novetat cròniques de les competicions i d’alguns entrenaments amb el Team Calella Triathlon, i avui va la primera!

Primer Duatló de Muntanya de la nova Tri-Temporada 2015-2016.

Arribo després de 15 dies de vacances al complet, sense entrenar i lògicament menjant com no toca (tot i que disfrutant per la illa de Lanzarote i posteriorment Vitoria, quins pintxos!), com a Club hem de puntuar al màxim de competicions així que em toca ser el 3r membre del Team Calella per dirigir-nos a Sant Andreu de la Barca.
Durant aquesta primera setmana post-vacances sumu un total de 3 Spinnings (60kms) + 2 sessions run (20kms) + 1 sessió BTT (12kms) + 1 sortida ruta (80kms) + 1 sessió swim (1000mts) + 1 sessió TRX, i que fa que arribi el dia del duatló amb una sensació de fatiga força desagradable, però no és excusa!

Escalfem en JC Castellá, en J.Serra i jo mateix, fent un reconeixement del circuit de RUN amb bici, sembla entretingut, durillo i exigent, deixem bicis a box i una mica de carrera continua + alguna acceleració i alguna rampa per agafar sensacions.

Tret de sortida i com sempre la gent es deixa emportar per les ganes, un pel massa ràpid i sabent el que ve després aguanto un ritme més tranquil, circuit de 5kms de muntanya amb corriols, pujades fortes i baixades tècniques (amb algun ensurt, res greu), durant els kms vaig passant a un bon grup de duatletes acabant a una mitja de 4:40 (prou bé pel desenivell que hi havia).
Agafo la bici amb les cames pesades, comencem a pujar uns kms cap a dalt i arriben els primers corriols (realment entretinguts, tècnics i per jabalís!), a un dels primers tinc la primera caigudeta tonta, típic meu, només un ensurt però és que quan miro per on estàvem baixant penso, millor que la meva mare no em vegi mai…
Bé, i la bici segueix amb trams durs i corriols molt entretinguts però tècnics, cosa que fa que hagis de donar el 100% per fer alguns trams amb molt de desnivell pedra, troncs, xargalls etc. Al km 8-9 el de darrera em recorda que encara no estem a la meitat del recorregut, i el meu cos ja em demanava un gel!
Bé, seguim amb un ritme constant però la fatiga s’acumula i ja em passen alguns corredors. Només queda intentar donar el millor per no perdre més posicions, arriben els últims kms de baixada, corriols molt ràpids i alguna part més tècnica però que la passo amb “facilitat”.
Baixo de la bici pensant que ja està tot fet, només 2,5kms de muntanya i estic prou bé, començo en un tram d’asfalt a bon ritme i al 1r km, els meus isquios decideixen donar-me un gran avís i obligar-me a parar durant 3 o 4 minuts (em passen 15 o 20 corredors) amb un dolor molt agut, finalment puc relaxar la musculatura i seguir corrent fins arribar a meta amb 2h07 (aprox.) amb no gaire bones sensacions però content per haver fet el 1r duatló de la temporad i ajudar com a mínim a sumar algun puntent al club.

Recovery Bocata de butifarra, i ens quedem a veure l’entrega de premis, en JC queda 3r veterà amb un molt bon registre i una 17ª  posició general, sense deixar de banda l’altre gran resultat de J.Serra amb una 15ª  posició de la general.
Intentaré aprendre d’aquest parell de senglars i fer millors registres els propers mesos.

Bon dilluns, seguirem entrenant i millorant.

Us deixo un recull d’imatges 😉

Duatló, Team Calella, Triatló, Entrenador, Persona, Entrenador Personal

Anuncios

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )